UA-38825175-1 Google+ YAŞAMDAN SÜZÜLENLER: MERHABA DOSTLAR

7 Eylül 2012 Cuma

MERHABA DOSTLAR

ÖN SÖZ:Uzun yıllar izledik,biriktirdik.Bu gün paylaşma günüdür.

Bu gün yaşam pratiğinin ve olayları okuma yeteneğimin oluşturduğu kişiliğimle ve akademik eğitimimin getirdiği bilgilerin ışığında sizlere hizmet etmek için ilk adımı atıyorum.


Günlük yazılarımda öncelikle kenardan devlete,siyasete bakışımı ana amaç olarak seçtim.Ancak uzun yıllar ekmek yediğim,güçlü dostluklar kurduğum yeme içme hizmetleri sektörüne de hizmet anlamında satış,pazarlama ve markalaşma konuları ağırlıklı olmak üzere iş hayatına dair de anlatımlar paylaşacağım;ki bu yazılar sahada yaşanmışlıklar sırasında aldığım notlara dayanarak pratik değeri olan,kobilere yönelik bilgiler olacaktır.

Öncelikle ortak bir dil oluşturmak amacıyla terimlerin yayınlanmasına özen gösterdim ve zamanla bu terimler daha zenginleştirilecek ve yaşam pratiğinden örneklerle donatılarak ansiklopedik bir yapıya ulaştırılacaktır. 

Sosyal medya deneyimi bana kısa anlatımların daha çok okunduğunu öğretti.Burada yazılarımı kısa tutmaya çalışacağım.

Yeme içme sektörünün bana bir zevk olarak bulaştırdığı mutfak kültürüyle ilgili bilgilerde günlükte okunabilecektir.

Zaman içinde edindiğim tecrübe ve bilgileri farkındalık içinde sizlere inşallah ulaştıracağımı umarak Hayırlı olsun diyorum. 






2 yorum:

Hesabı olmayan dostlar yorumlarında Anonim seçeneğini kullanmalıdırlar.