UA-38825175-1 Google+ YAŞAMDAN SÜZÜLENLER: VERİ TABANLI PAZARLAMA

2 Şubat 2013 Cumartesi

VERİ TABANLI PAZARLAMA


Günümüz pazarlama stratejilerin amacı,müşteri istek ve ihtiyaçlarını öğrenmek ve bu yönde çözümler üretmektir. Müşteriden gelen bilgiler teknolojinin yardımı ile toplanmakta ve saklanmaktadır.Daha sonra karar vericiler tarafından bu bilgiler değerlendirilmekte,sorunlar tespit edilmekte ve optimum çözümler en kısa zamanda ortaya çıkarılmaktadır. Bu çözümlerin işletmeye kar getirmesi ve sadık müşteriler yaratması beklenmektedir.Bilginin rekabette bu kadar önemli olduğu günümüzde veri tabanlı pazarlama da, modern pazarlama stratejileri arasında yerini kolaylıkla almaktadır.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hesabı olmayan dostlar yorumlarında Anonim seçeneğini kullanmalıdırlar.