10 Mart 2013 Pazar
EĞLENCE PAZARLAMASI
Eğlencenin tüm dünyada daha etkin bir hale gelmesi, eğlence endüstrisini küresel bir pazar haline getirmiştir. Özellikle İnternet teknolojisi sayesinde birçok eğlence formatı küresel bir şekil almaktadır. Eğlence programlarının lisansının satın alınması ile dünyadaki farklı ulusal pek çok televizyon kanalında aynı konseptli yarışma programlarının düzenlendiğine tanıklık etmek mümkün. Örneğin, ülkemizde de Swow TV'de yayınlanan Fear Factor, Survivor gibi yarışma programları dünyanın pek çok ülkesinde yayınlanmaktadır. Bu yarışmalar esasında etkinlik pazarlamasının medya aracılığı ile geniş kitlelere aktarılmış konseptini ifade eder.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Hesabı olmayan dostlar yorumlarında Anonim seçeneğini kullanmalıdırlar.