- Gülümsemesini bilmeyen dükkan açmasın-Çinli atasözü
- Gülümsemek satışın ilk adımı,anahtarıdır
- Gülümsemek kişisel iletişimin ilk adımıdır
- Gülümsemek bulaşıcıdır,olumlu bir hava yaratılmasını sağlar
- Gülümsemek yapılan hizmete kalite katar,hizmetler sektörünün olmazsa olmazıdır
- Gülümsemek ekip içi motivasyonun ve ekip ruhunun bir unsurudur
Çalışanların gülümsemesi nasıl sağlanır
- Çalışanlarımıza gülümseme konusunda rol model olmamız ve eğitimlerle onların davranış kalıbı haline getirmemiz ve kurum kültürünü yapılaştırmamız gerekir
- Yeni çalışanlar eskilerin davranış biçimlerini taklit ederler bu yüzden öncelikle üst yönetim ve diğer yöneticiler gülümsemeyi huy edinmeli ve diğer çalışanlara örnek olmalıdır
- İşe yeni eleman alımında gülümsemenin önemsendiği belirtilmeli ve bunun sürekli kılınmasına çalışılmalıdır
- İşe giriş evraklarına konulacak fotoğrafa gülümseyen fotoğraf açıklanması konularak gülümsemeye verdiğimiz önem belirtilmelidir
- Elemanların ortak paylaştıkları mekanlara,toplantı salonu,yemekhane,mutfak vb. gülümseyen bir personelin resmi konulmalıdır
- Sadece kasiyerlerin,tezgahtarların,garsonların görebileceği yerlere stickerlarla gülümse mesajları konulmalıdır
- Mekanlar müşteriye açılmadan önce mutlaka neşeli müzik parçaları çalınmalıdır
- İşletme müdürü,şefler güne başlarken mutlaka personeli günaydınla selamlamalı ve örnek olmalıdırlar
- Personel girişlerine gülümseyen bir resimle hoş geldiniz yazısı asılmalıdır
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Hesabı olmayan dostlar yorumlarında Anonim seçeneğini kullanmalıdırlar.