UA-38825175-1 Google+ YAŞAMDAN SÜZÜLENLER: YEME-İÇME SEKTÖRÜNDEKİ ELEMANLARI GÜLÜMSETMEK

2 Ekim 2013 Çarşamba

YEME-İÇME SEKTÖRÜNDEKİ ELEMANLARI GÜLÜMSETMEK

gülümseyen elemanlar
Yeme-içme sektörü çalışanları neden gülümsemeli

  • Gülümsemesini bilmeyen dükkan açmasın-Çinli atasözü
  • Gülümsemek satışın ilk adımı,anahtarıdır
  • Gülümsemek kişisel iletişimin ilk adımıdır
  • Gülümsemek bulaşıcıdır,olumlu bir hava yaratılmasını sağlar
  • Gülümsemek yapılan hizmete kalite katar,hizmetler sektörünün olmazsa olmazıdır
  • Gülümsemek ekip içi motivasyonun ve ekip ruhunun bir unsurudur
Çalışanların gülümsemesi nasıl sağlanır
  • Çalışanlarımıza gülümseme konusunda rol model olmamız ve eğitimlerle onların davranış kalıbı haline getirmemiz ve kurum kültürünü yapılaştırmamız gerekir
  • Yeni çalışanlar eskilerin davranış biçimlerini taklit ederler bu yüzden öncelikle üst yönetim ve diğer yöneticiler gülümsemeyi huy edinmeli ve diğer çalışanlara örnek olmalıdır
  • İşe yeni eleman alımında gülümsemenin önemsendiği belirtilmeli ve bunun sürekli kılınmasına çalışılmalıdır
  • İşe giriş evraklarına konulacak fotoğrafa gülümseyen fotoğraf açıklanması konularak gülümsemeye verdiğimiz önem belirtilmelidir
  • Elemanların ortak paylaştıkları mekanlara,toplantı salonu,yemekhane,mutfak vb. gülümseyen bir personelin resmi konulmalıdır
  • Sadece kasiyerlerin,tezgahtarların,garsonların görebileceği yerlere stickerlarla gülümse mesajları konulmalıdır
  • Mekanlar müşteriye açılmadan önce mutlaka neşeli müzik parçaları çalınmalıdır
  • İşletme müdürü,şefler güne başlarken mutlaka personeli günaydınla selamlamalı ve örnek olmalıdırlar
  •  Personel girişlerine gülümseyen bir resimle hoş geldiniz yazısı asılmalıdır





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hesabı olmayan dostlar yorumlarında Anonim seçeneğini kullanmalıdırlar.