Bu yılın başında görünen manzara zor zamanlara girildiğini göstermektedir.Şimdi böyle zamanlarda neler yapmalıyızı konuşmalıyız...
- Bu şartları öncelikle fırsat olarak değerlendirmeli ve kendi gücümüz çerçevesinde pazar payımızı artmanın,yeni müşteriler kazanmanın ve eski müşterilerle yakınlaşmanın yollarını bulmalıyız.Unutmayalım birileri kaybediyorsa BİRİLERİ DE KAZANABİLİR.
- Önceliği küçük müşterilerle uğraşmak yerine büyüklerine vermeliyiz,büyüklerle olan ilişkimizde ölçülü olursak ayrıca risk faktörünü düşürmüş olur nakit yönetiminde de başarı sağlarız.
- Rekabet için fiyat düşürmemeliyiz,fiyat düşürerek talep yükseltemeyiz bunun yerine mala yeni değerler yükleyebiliriz,örneğin bir malın yanında başka bir penetrasyon yapmak istediğiniz malı hediye olarak verebilirsiniz...
- Bakışlarınızı ve duruşunuzu yenilemeli eski müşterilerinize yeni müşteri gibi davranmalısınız.
- Heyecanı kalmamış yöneticilerinizden ve elemanlarınızdan kurtulmalısınız.Böyle zor günlerde negatif performans gösterenler sizi aşağı çeker,yenilenin.
- Bu dönemde hedefiniz satışlarınızı yükseltmek olmalıdır.Satış elemanlarınıza minumum satış limitleri koyunuz.
- YARIN DEVAMI YAYINLANACAK,BU SAYFAYA EKLEMELER OLACAK
zor
YanıtlaSil