UA-38825175-1 Google+ YAŞAMDAN SÜZÜLENLER: BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ

31 Ocak 2013 Perşembe

BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ



AMAÇ:Pazarlama karmasını oluşturan alt bileşenler arasında bütünlüğü sağlayarak tek sesliliği oluşturmak.
TEMEL AMAÇ: BPİ’de müşteriyi satın almaya doğru harekete geçirmek ve müşteri sadakati oluşturmak amaçlanır.
TEMEL NEDEN: BPİ’nin 90’lı yıllarla beraber gelişmesinin temel sebebi bu dönemde müşterinin pazarlama planlarının merkezine yerleşmesi ve pazarlamanın artık müşteri odaklı olmasıdır.
TEMELİ:Müşteriler göz önüne alınarak mesajların tek kaynaktan yollanması BPİ’nin temelini oluşturmaktadır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hesabı olmayan dostlar yorumlarında Anonim seçeneğini kullanmalıdırlar.