
PAZARLAMA-SATIŞ
* İşyerimizde ne yapabiliriz?
* Önce eldeki verileri düzene koymak
* Potansiyel segmentleri, müşterileri belirlemek
* Bunların arasında öncelikleri oluşturmak
* Bir program oluşturma,
* Planlama ve işe koyulma
* Telefonla aramak
* Geri dönüşe, telefonda alınan izlenime, önceki istihbarata göre bir değerlendirme
* Postayla ve e-postayla iletişim
* Posta ardından yeniden aramak
* Geriye dönmezse tekrar ne zaman aranacağını belirlemek,
* Alarmı kurmak
* Toplantı istemleri varsa bunları ihtimal, zaman ve değer sırasına dizmek
* Toplantı zamanını iyi belirlemek, her iptalin zararı olacağını iyi anlamak
* Müşteriden alınan bilgi, istihbarat ve akıllı varsayımlara göre, müşterinin isteyeceği noktaları önceden hazırlamak
* Müşteri değerine göre indirimleri belirlemek
* Toplantı ardından sonuçları çok iyi analiz etmek ve iletişim takvimini oluşturmak
* Çeşitli kanallarda iletişime geçmek
* Müşteri değerini yeniden saptamak
SATIŞ OTOMASYONU
* Satışçıları alanlarında yüklenme zamanlarında takviye
* Satışçıların müşterilerle ilişkilerini, iletişimlerini kaydetmeleri
* Satışçılara zamanlama, planlama ve satış iletişimi konusunda destek
* Satışların gerektiğinde ekip çalışmasını kolayca yapmaları
* Çapraz satış ve tamamlayıcı satış fırsatlarının takibi
* Teklifler, sunumlar, uyarlanmış kataloglar, mektuplar sistemde
* Müşteriye özel, arama, sorma, durum değerlendirmede otomasyon
* Uzun satış süreçlerinde unutmaya karşı alarmlar ve programlar
SAHA SATIŞ OTOMASYONU
* Saha ekiplerinin yerlerini bilerek fırsatlarda doğru yönlendirme
* Saha ekiplerinin araçlarındaki mal/materyal bilgisi merkezde
* Etkili ve verimli bir saha ekipleri takip optimasyonunun katkısı
* Saha ekiplerinin uzaktan Umur merkezindeki dökümanlara erişimi
* Harita üzerinde ekip takip altyapısı
* Teslim işlemlerindeki durumun merkeze bildirimi
* Araç bakımının, yakıt alımının raporlanacağı sistem
İSTİHBARAT ARAÇLARI
* Müşterideki bütün temas edilen görevlilerin bilgisi
* Müşteri içindeki görev ve departmanların yapısı, ilişkileri
* Müşterilerdeki kritik birey başka kuruma geçtiğinde ilişki
* Satışçının her an her sektördeki her müşteriye hazır olması
* Başkasının ilişkilerinde oluşan tabloyu kolayca anlama
* Müşteriyi yapısal incelemeyle çapraz satış kolaylığı
* Sektörün mevsimlerini, geleneklerini sistemde tutma
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Hesabı olmayan dostlar yorumlarında Anonim seçeneğini kullanmalıdırlar.